نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سمبل ایثار و گذشت است

در سایت گروه تولیدی ایناب مطلب نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سمبل ایثار و گذشت است مشاهده می کنید
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، سمبل ایثار و گذشت است که در این راستا نیز شهدایی با کمال مردانگی و جرأت تقدیم انقلاب کرده است.
ممنون بابت بازدید از سایت nabmemari گروه تولیدی ایناب

برای لکه های تیره پوست چه کنیم؟

در سایت گروه تولیدی ایناب مطلب برای لکه های تیره پوست چه کنیم؟ مشاهده می کنید

بروز لکه های پوستی و یا آکنه از بدترین مشکلات مربوط به پوست است و تا حدود زیادی در تضعیف اعتماد به نفس فرد تاثیرگذار است، بروز این لکه های پوستی به قدری ناراحت کننده است که اغلب تصمیم می گیریم با انواع کرم های مختلف و مضر آن را بپوشانیم. این در حالی است […]

نوشته برای لکه های تیره پوست چه کنیم؟ اولین بار در مجله سلامت پدیدار شد.

ممنون بابت بازدید از سایت nabmemari گروه تولیدی ایناب

حمله میلیون‌ها ملخ به هند

در سایت گروه تولیدی ایناب مطلب حمله میلیون‌ها ملخ به هند مشاهده می کنید
دولت مرکزی هند روز پنجشنبه اعلام کرد که تلاش‌های خود برای کنترل گسترش دسته‌های میلیونی ملخ‌ها در چهار ایالت راجستان، گجرات، پنجاب و مادیا پرادش را افزایش داده‌است.
ممنون بابت بازدید از سایت nabmemari گروه تولیدی ایناب

رونمایی از طرح وزارت ارتباطات برای حمایت از ۵ هزار کسب‌وکار آسیب دیده

در سایت گروه تولیدی ایناب مطلب رونمایی از طرح وزارت ارتباطات برای حمایت از ۵ هزار کسب‌وکار آسیب دیده مشاهده می کنید

در مراسم افتتاحیه آنلاین رونمایی از پروژه‌های پیشران‌های اقتصاد دیجیتال با حضور رییس جمهور، رییس سازمان فناوری اطلاعات از طرح حمایت از ۵ هزار استارتاپ آسیب دیده رونمایی کرد. در این طرح استارتاپ های آسیب دیده از کرونا می‌توانند از بسته حمایتی ۵۰ میلیونی و یک سری خدمات بهره‌مند شوند.

امیر ناظمی در خصوص خدماتی که  از طریق این طرح ارائه می‌‌شود گفت: قصد داریم با توجه به نیاز این کسب و کارها، خدماتی را در اختیار آنها قرار دهیم و از طریق ارائه بسته 50 میلیونی و یک سری خدمات مثل تبلیغات رایگان به آنها کمک کنیم.

چگونه ۱ ماه اشتراک رایگان تلویزیون اینترنتی بگیریم؟

به گفته ناظمی این بسته به صورت مشارکت عمومی-خصوصی است که در آن خدمات توسط شرکت‌های بخش خصوصی، برای بخش نوپا و نوآور ارائه می‌شود؛ به نحوی که در حدود نیمی از هزینه‌ها توسط شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات و نیمی نیز توسط دولت جبران خدمت می‌شود.

رییس سازمان فناوری اطلاعات افزود: توسعه یک مسیر است و نه یک اتفاق. همه کسب‌کارها برای پیمودن این راه توسعه، مشکلاتی دارند. البته مسیر توسعه برای هر کسب‌وکاری متفاوت است؛ اما مشکلات راه اغلب مشابه است. در این طرح تلاش کرده‌ایم تا یک بسته حمایتی یا به زبان دیگر یک توشه راه برای کسب‌وکارها آماده کنیم. این طرح یعنی اینکه پیمودن مسیر توسعه برای کسب‌وکارها ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر شود.

وی اضافه کرد: در این طرح شرکت‌های استفاده‌کننده از خدمات می‌توانند در یک بازار رقابتی به انتخاب تامین‌کننده خدمات خود اقدام کنند.به این ترتیب همکاری دولت نیز با گروه‌ها یا شرکت‌هایی خواهد بود که خدمت بهتری را ارائه می‌دهند؛ و هر فرد خدمت خوبی ارائه ندهد، به خودی خود از بازار حذف می‌شود. به این ترتیب منابع حمایتی دولت به صورت بهینه هم به کسب‌وکارهای کوچکی که نیاز دارند و هم به کسب‌وکارهای بزرگی که خدمت بهتر ارائه می‌دهند، تخصیص یابد.

فهرست این خدمات و نحوه استفاده از آن در سایت Irannoafarin.ir قابل مشاهده است.

The post رونمایی از طرح وزارت ارتباطات برای حمایت از ۵ هزار کسب‌وکار آسیب دیده appeared first on ITIRAN | آی تی ایران.

ممنون بابت بازدید از سایت nabmemari گروه تولیدی ایناب

حمایت ۵۰ میلیون تومانی از ۵ هزار کسب‌وکار زیان دیده در ایام کرونا توسط وزارت ارتباطات

در سایت گروه تولیدی ایناب مطلب حمایت ۵۰ میلیون تومانی از ۵ هزار کسب‌وکار زیان دیده در ایام کرونا توسط وزارت ارتباطات مشاهده می کنید

رییس سازمان فناوری اطلاعات در مراسم «آیین رونمایی از پروژه‌های پیشران اقتصاد دیجیتال» از پروژه حمایتی وزارت ارتباطات برای کسب‌وکارهای زیان دیده در ایام کرونا رونمایی کرد. «امیر ناظمی» با اعلام اینکه در دوره ریاست جمهوری روحانی ضریب نفوذ اینترنت …

The post حمایت ۵۰ میلیون تومانی از ۵ هزار کسب‌وکار زیان دیده در ایام کرونا توسط وزارت ارتباطات appeared first on دیجیاتو.

ممنون بابت بازدید از سایت nabmemari گروه تولیدی ایناب

تلفات کرونا در آمریکا از مرز 100 هزار نفر گذشت

در سایت گروه تولیدی ایناب مطلب تلفات کرونا در آمریکا از مرز 100 هزار نفر گذشت مشاهده می کنید
آمارهای جدید دانشگاه جانز هاپکینز نشان می‌دهد تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده به بیش از 100 هزار نفر رسیده است.
ممنون بابت بازدید از سایت nabmemari گروه تولیدی ایناب

۱۱عادت غلط که موهای شما را نازک‌تر می‌کند

در سایت گروه تولیدی ایناب مطلب ۱۱عادت غلط که موهای شما را نازک‌تر می‌کند مشاهده می کنید

حتی اگر در کمال ناباوری وسط سرتان در حال خالی شدن باشد، اما احتمالا هیچ علاقه‌ای ندارید که حتی یک کلمه درباره کم مویی شما صحبت شود! حتی اگر به شدت ریزش مو دارید، برای نجات موهای شما دیر نیست. ‌‌ به اعتقاد دکتر آلن بومان، جراح کاشت مو و متخصص ریزش مو “سبک زندگی […]

نوشته ۱۱عادت غلط که موهای شما را نازک‌تر می‌کند اولین بار در مجله سلامت پدیدار شد.

ممنون بابت بازدید از سایت nabmemari گروه تولیدی ایناب

حرفه‌ای‌های موسیقی ایران سنگ تمام گذاشتند

در سایت گروه تولیدی ایناب مطلب حرفه‌ای‌های موسیقی ایران سنگ تمام گذاشتند مشاهده می کنید
اجرای پرحاشیه کنسرت‌های آنلاین همزمان با ادامه تعطیلی فعالیت‌های هنری در سایه «کرونا» طی هفته گذشته همچنان ادامه داشت؛ اجراهایی که در مواردی شورآفرین و در مواردی دیگر تأسف‌برانگیز بودند.
ممنون بابت بازدید از سایت nabmemari گروه تولیدی ایناب

نتایج بررسی کیفیت اینترنت اپراتورهای ثابت و سیار

در سایت گروه تولیدی ایناب مطلب نتایج بررسی کیفیت اینترنت اپراتورهای ثابت و سیار مشاهده می کنید

سازمان رگولاتوری به تازگی کیفیت اینترنت اپراتورهای ثابت و سیار را بررسی کرده که نتایج نشان می‌دهد اینترنت شرکت مخابرات در شاخص‌های کیفیت سرویس ADSL، ایرانسل در شاخص‌های مربوط به اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) و همراه اول در شاخص‌های پکت لاس داخلی (3G PLR-IR) در وضعیت نامطلوب قرار دارند.

«وحید ساری خانی» رئیس اداره پایش و نظارت برخط سازمان رگولاتوری روز  چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در تشریح آخرین گزارشی که سازمان تنظیم مقررات منتشر کرده است، افزود: بررسی کیفیت سرویس اپراتورهای ثابت و سیار توسط رگولاتوری انجام می‌شود و تمام سنجه‌ها در مراکز مخابراتی فعال هستند. در این کیفیت سنجی سرویس اپراتورهای مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد و تعداد سنجه‌ها برای هر شرکت مشخص است.

بهترین اینترنت و بدترین شرکتهای اینترنتی کدامند؟ ارزیابی اینترنت موبایل اپراتورها

وی با بیان این که بررسی‌های این چنینی توانسته تاثیر خوبی روی کیفیت کار برخی از اپراتورها بگذارد، بر این نکته تاکید کرد: قطعا کیفیت شاخص‌ شرکت‌هایی که خدمات اینترنتی ارائه می‌دهد، خصوصا در شبکه موبایل چیزی نیست که ظرف مدت کوتاهی جواب بدهد و انتظار داشته باشیم با گذشت یک ماه همه چیز به بهترین حالت خود برگردد.

بهینه‌سازی شبکه در اپراتورهای مختلف سه تا چهار ماه زمان می‌برد و برای تخمین پیشرفت آن‌ها حداقل یک دوره شش ماهه زمان نیاز است. اما در خصوص اپراتورهای ثابت می‌توان امید داشت که اشکالات ظرف مدت دو تا سه ماه به وضعیت نرمال برگردد.

وی افزود: مصرف بالا به اشباع ظرفیت شبکه‌های موبایل منجر شده و به همین علت است که به نظر می‌رسد خروجی فعالیت‌های آن‌ها کمی کند است.

به گزارش ایرنا در گزارش‌های هفتگی که از سوی سازمان رگولاتوری منتشر می‌شود می‌توان نکات جالبی را مورد بررسی قرار داد. نکاتی که در برخی موارد حکایت از تلاش اپراتورها دارد و در برخی دیگر هنوز نشانه‌ای از پیشرفت چشمگیر وجود ندارد.

رگولاتوری با دسترس قرار دادن این شاخص‌ها به کاربر کمک می‌کند تا بتواند بر اساس کیفیت اپراتورهای ثابت و سیار، بهترین انتخاب را داشته باشد. ضمن این که اپراتورها نیز به دلیل شفاف بودن کیفیت خدمات‌شان بیش از گذشته تلاش می‌کنند. نت‌سنج پلاس که نزدیک به چهار ماه قبل توسط وزیر ارتباطات رونمایی شد، دلیل اصلی این دو مطالبه بود. اعدادی و ارقامی که در ادامه گزارش می‌خوانید توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور اعلام شده و به صورت هفتگی در سایت این سازمان قابل دسترس است. این اعداد آخرین گزارشی (از تاریخ ۱۹ فروردین تا ۲۵ فروردین) است که از سوی اداره پایش و نظارت برخط سازمان رگولاتوری منتشر شده است.

هر شاخص چه معنایی دارد؟

برای درک بهتر این گزارش باید قبل از هر چیز باید معنی شاخص‌هایی که در آن به کار برده شده است را بدانید.

PLR پکلت لاست: پکت لاس به معنی گم‌شدن بسته‌های دیتا در شلوغی شبکه‌ها خصوصا شبکه وایرلس است. این شاخص مربوط به اینترنت بر بستر گوگل است و زمانی به کار برده می‌شود که برخی بسته‌ها در بستر اینترنت گم می‌شوند یا اختلال در دریافت صدا و وصل شدن به وبسایت‌ها به وجود می‌آید. بارگزاری نشدن فایل‌ها نیز به همین دلیل است.

PLR-IR: آی آر کنار این شاخص، پکلت لاس‌های داخل کشور را نشان می‌دهد.

RTT-IR راند تریپ تایم: مدت زمانی است که طول می‌کشد تا بسته‌های اطلاعاتی به مقصد برسند و پیغام رسیدن به کاربر برگردد.

Jitter: تفاوت زمانی است که بسته اطلاعاتی کاربر از لحظه ارسال در شبکه تا زمان رسیدن به مقصد سپری می‌کند. این نیز یکی از شاخص‌های مهمی است که در کیفیت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اعدادی و ارقامی که در ادامه گزارش می‌خوانید توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور اعلام شده و به صورت هفتگی در سایت این سازمان قابل دسترس است. این اعداد آخرین گزارشی (از تاریخ ۱۹ فروردین تا ۲۵ فروردین) است که از سوی اداره پایش و نظارت برخط سازمان رگولاتوری منتشر شده است.

شرکت مخابرات ایران تعداد سنجه های فعال ۱۳۸

RTT: تقریباً از ۱۱۰میلی‌ثانیه به عدد ۱۰۵ میلی‌ثانیه رسیده است.

IR-RTT از ۲۶.۶ میلی‌ثانیه به ۲۶.۱ میلی‌ثانیه رسیده است.

PLR: از ۰.۳۵ درصد به ۰.۶۰ درصد رسیده است.

IR-PLR: از ۰.۱۸ درصد به ۱ درصد رسیده است.

JITTER: از ۱.۱۲ میلی‌ثانیه به ۱ میلی‌ثانیه رسیده است.

شاتل با ۱۱۵ سنجه فعال

RTT: از ۹۳ میلی‌ثانیه به عدد ۸۹ میلی‌ثانیه رسیده است.

IR-RTT: از ۲۱.۷ میلی‌ثانیه به ۲۲ میلی‌ثانیه رسیده است.

PLR: از ۰.۲ درصد به ۰.۱ درصد رسیده است.

IR-PLR: از ۰.۲۰ درصد به ۰.۱۳ درصد رسیده است.

JITTER: از ۱.۱ میلی‌ثانیه به ۱.۱ میلی‌ثانیه رسیده است.

شرکت پیشگامان با ۱۰۵ سنجه فعال

RTT: از ۱۰۴ میلی‌ثانیه به عدد ۹۹ میلی‌ثانیه رسیده است.

IR-RTT: از ۲۹.۱ میلی‌ثانیه در تاریخ ۲۱ فروردین ماه به عدد ۲۶.۵ رسید و پس از آن دوباره به ۲۹.۱ برگشت.

PLR: از ۰.۷ درصد به کمتر از ۰.۵ درصد رسیده است

IR-PLR: از ۲.۱ درصد به ۲.۵۰ درصد رسیده است.

JITTER: از میلی‌ثانیه ۱.۱۲ به ۱ میلی‌ثانیه رسیده است.

های وب با ۱۷۶ سنجه فعال

RTT: از ۱۳۷ میلی‌ثانیه به عدد ۱۱۵ میلی‌ثانیه رسیده است.

IR-RTT: از ۵۱ میلی‌ثانیه به ۴۷ میلی‌ثانیه رسیده است.

PLR: از ۱.۵ درصد به عدد کمتر از ۰.۴ درصد رسیده است

IR-PLR از ۱.۱ درصد به ۰.۳ درصد رسیده است.

JITTER ۵.۶ از میلی‌ثانیه به ۴.۱ میلی‌ثانیه رسیده است.

پارس آنلاین با ۱۱۰ سنجه فعال

RTT: از ۱۱۹ میلی‌ثانیه به عدد ۱۰۲ میلی‌ثانیه رسیده است.

IR-RTT: از ۰.۶۳ میلی‌ثانیه به ۰.۲۷ میلی‌ثانیه رسیده است.

PLR: از ۱.۵ درصد به کمتر از ۰.۴ درصد رسیده است.

IR-PLR: از ۱.۱ درصد به ۰.۳ درصد رسیده است.

JITTER: از ۲ میلی‌ثانیه به ۲.۳ میلی‌ثانیه رسیده است.

آسیاتک ۱۴۳ سنجه فعال

RTT: از ۹۷ میلی‌ثانیه به عدد ۹۳ میلی‌ثانیه رسیده است.

IR-RTT: از ۲۶.۶ میلی‌ثانیه به ۲۳.۰ میلی‌ثانیه رسیده است.

PLR: ۰.۲۶ درصد به کمتر از ۰.۱۶ درصد رسیده است.

IR-PLR: از ۰.۱۹۰ درصد به ۰.۱۲۰ درصد رسیده است.

JITTER: از بیش از ۱.۰ میلی‌ثانیه به ۱.۰ میلی‌ثانیه رسیده است.

ایرانسل با ۱۱۰ سنجه فعال

RTT: تقریبا از ۱۳۵ میلی‌ثانیه به عدد ۱۳۱ میلی‌ثانیه رسیده است.

IR-RTT: از ۵۷ میلی‌ثانیه به ۵۵ میلی‌ثانیه رسیده است.

PLR: ۰.۲۳ درصد به کمتر از ۰.۵۵ درصد رسیده است.

:IR-PLR از ۰.۲۱۹ درصد به ۰.۱۸۵ درصد رسیده است.

JITTER: از ۹.۵ میلی‌ثانیه به ۸.۲ میلی‌ثانیه رسیده است.

ایرانسل ۳G با ۲۰۲ سنجه فعال

RTT: تقریباً از ۳۷۲ میلی‌ثانیه به عدد ۳۶۱ میلی‌ثانیه رسیده است.

IR-RTT: از ۲۸۴.۰ میلی‌ثانیه به ۲۸۲.۵ میلی‌ثانیه رسیده است.

PLR: از ۰.۸۰ درصد به کمتر از ۱.۰ درصد رسیده است.

IR-PLR: از ۰.۴۲ درصد به ۰.۴۶ درصد رسیده است.

JITTER: از ۸۷ میلی‌ثانیه به بیش از ۸۷ میلی‌ثانیه رسیده است.

ایرانسل ۴G با ۲۰۵ سنجه فعال

RTT: تقریباً از ۱۳۴ میلی‌ثانیه به عدد ۱۲۸ میلی‌ثانیه رسید

IR-RTT: از ۵۰.۲ میلی‌ثانیه به ۵۰.۶ میلی‌ثانیه رسید.

PLR: از ۰.۱۸ درصد به کمتر از ۰.۴۵ درصد رسیده است

IR-PLR: از ۰.۱۸ درصد به ۰.۲۴ درصد رسیده است.

JITTER: از ۶.۵ میلی‌ثانیه به بیش از ۷.۱ میلی‌ثانیه رسیده است.

۳G همراه اول با ۲۰۲ سنجه فعال

RTT: تقریباً از ۲۹۹ میلی‌ثانیه، پس از فراز و فوردهای زیاد دوباره به عدد ۲۹۹ میلی‌ثانیه رسیده است.

IR-RTT: از ۲۰۶.۵ میلی‌ثانیه به ۲۱۰ میلی‌ثانیه رسیده است.

PLR: از ۰.۴۳ درصد به کمتر از ۰.۷۲ درصد رسیده است.

IR-PLR: از ۰.۲۴ درصد به ۰.۵۰ درصد رسیده است.

JITTER: از ۳۹ میلی‌ثانیه به بیش از ۴۱.۵ میلی‌ثانیه رسیده است. البته ۲۲ فروردین ماه این عدد به کمترین میزان خود یعنی ۳۶ میلی‌ثانیه رسیده است.

همراه اول ۴G با ۱۹۹ سنجه فعال

RTT: تقریباً از ۱۲۴ میلی‌ثانیه به عدد ۱۱۴ میلی‌ثانیه رسید

IR-RTT: از ۴۷.۰ میلی‌ثانیه به ۴۶.۶ میلی‌ثانیه رسیده است. البته روز ۲۲ فروردین این عدد به کمترین میزان خود یعنی ۴۶ رسیده است.

PLR: ۰.۴۷ درصد بوده که به کمتر از ۰.۵۵ درصد رسیده است

IR-PLR: از ۰.۳۴ درصد پس از فراز و فرود دوباره به همان عدد ۰.۳۴ درصد رسیده است.

JITTER:۵.۳۵ میلی‌ثانیه به نزدیک عدد ۵.۹۵ میلی‌ثانیه رسیده است.

چرا سرعت اینترنت پس از شیوع کرونا کاهش پیدا کرد؟

وضعیت اپراتورها

بنا بر این گزارش و نمودارهایی که منتشر شده است، در شاخص‌های کیفیت سرویس ADSL وضعیت مخابرات ایران در مقابل شاتل و آسیاتک قرمز است.

آسیاتک، PLR وضعیت سبز و مخابرات قرمز

شاتل IR-PLR سبز و مخابرات قرمز

شاتل RTT وضعیت سبز و مخابرات قرمز

شاتل RTT-IR وضعیت سبز و مخابرات قرمز

وضعیت اپراتورهای سیار در شاخص های کیفیت سرویس ۴G و ۳G

در تمامی شاخص‌های مورد نظر در این گزارش ۴G ایرانسل سبز و ۳G ایرانسل و ۳G همراه اول قرمز بوده است.

وضعیت اپراتورهای سیار در شاخص‌های کیفیت سرویس TDLTE:

از مجموع سرویس‌های پایش شده در تمامی اپراتورهای دارنده پروانه از این سازمان و بر اساس تکنولوژی ۳G، ۴G، ADSL، LTE-TD نشان می‌دهد سرویس مبین نت در مقابل ایرانسل بهترین اپراتور در شاخص‌ها بوده است.

بررسی‌های به عمل آمده نشان می‌دهد:

شاخص‌های PLR و PLR-IR در تمامی اپراتورها به جز آسیاتک و ایرانسل TDLTE خارج از محدوده مطلوب قرار دارد.

شاخص RTT و RTT-IR برای تمامی اپراتورها به جز نسل سوم شبکه شرکت‌های خدمات ارتباطی ایرانسل و ارتباطات سیار ایران در

محدوده مطلوب قرار دارد.

شاخص JITTER نیز در تمامی اپراتورها به جز نسل سوم شبکه شرکت‌های خدمات ارتباطی ایرانسل و ارتباطات سیار ایران در محدوده مطلوب بوده است.

The post نتایج بررسی کیفیت اینترنت اپراتورهای ثابت و سیار appeared first on ITIRAN | آی تی ایران.

ممنون بابت بازدید از سایت nabmemari گروه تولیدی ایناب

گارتنر: کرونا فروش جهانی محصولات الکترونیکی را ۱۳.۶ درصد کاهش می‌دهد

در سایت گروه تولیدی ایناب مطلب گارتنر: کرونا فروش جهانی محصولات الکترونیکی را ۱۳.۶ درصد کاهش می‌دهد مشاهده می کنید

ویروس کرونا باعث شده تقاضا برای محصولات الکترونیکی و همچنین تولید آن‌ها با کاهش مواجه شود. گزارش جدید «گارتنر» پیش‌بینی کرده که فروش آن‌ها با کاهش ۱۳.۶ درصدی به ۱.۹ میلیارد دستگاه در سال ۲۰۲۰ برسد. در سال ۲۰۱۹ فروش …

The post گارتنر: کرونا فروش جهانی محصولات الکترونیکی را ۱۳.۶ درصد کاهش می‌دهد appeared first on دیجیاتو.

ممنون بابت بازدید از سایت nabmemari گروه تولیدی ایناب